Magas vérnyomás és autogén tréning. Magas vérnyomás és autogén tréning


magas vérnyomás és autogén tréning

Napjaink népszerű relaxációs módszere, az autogén tréning Mi az autogén tréning? Az autogén tréning AT napjaink egyik leggyakrabban használt relaxációs módszere, amely jótékony hatással van a testi és a lelki állapotra egyaránt. Orvosi szempontból ez az egyik legjobban megalapozott, és legtöbbet kutatott relaxációs módszer.

magas vérnyomás és autogén tréning

A gyakorlatok rendszeres végzése által erősödnek testünk öngyógyító folyamatai, képessé válunk testünk önszabályozó rendszerének és pszichénk működésének befolyásolására. A módszer nagy előnye, hogy a gyakorlatsorozat könnyen elsajátítható, és a tanulási fázist követően önállóan, külső személy segítsége nélkül is hatékonyan végezhető. Mire jó az AT?

Az autogén tréning rendszeres gyakorlása által csökkenthető a stressz, emellett a módszert sikerrel alkalmazzák például a magas vérnyomás kezelésére, az asztma tüneteinek enyhítésére, fájdalomcsillapításra, és hatékony olyan pszichés panaszok esetén is, mint például a szorongásvagy a depresszió.

magas vérnyomás és autogén tréning

A mindennapi gyakorlat részeként alkalmazva, az AT jelentősen hozzájárul életminőségünk és közérzetünk javulásához, kellő felkészültséget ad, és energiát szabadít fel a stresszes helyzetek, konfliktusok megfelelő megoldásához, feldolgozásához. A rendszeres gyakorlás eredményeképpen könnyebbé válik az elalvás, mélyebben és nyugodtabban tudunk pihenni.

  • Magas vérnyomás és autogén tréning Autogén tréning | TermészetGyógyász Magazin
  • Év magas vérnyomásban
  • Milyen esetekben ajánlott az autogén tréning?
  • Gyerek vérnyomásértékek
  • Magas vérnyomás Melyek azok a személyiségjegyek, amelyek különösképpen hajlamosítanak magas vérnyomásra?
  • Magas vérnyomás autogén tréning - hoppalmihaly.hu
  • Magas vérnyomás mit kell gyorsan bevenni
  • Vérnyomáscsökkentés az elme segítségével Kik számára ajánlott és kiknek nem?

Megnő a fizikai és pszichés tűrőképességünk, fokozódik a teljesítményünk, és fejlődhet az önismeretünk is. Az autogén tréning pozitív hatásai tehát: stressz csökkentése.

magas vérnyomás és autogén tréning